niedziela, 28 czerwca 2015

#14

Siemka, w końcu zaczęły się Nam wakacje ! :) Ciężko mi uwierzyć, że ten rok szkolny się już skończył, jakoś wyjątkowo szybko minął. Zdążyłam zmienić szkołę i była to jedna z lepszych decyzji. Po trzech latach bycia blondynką przefarbowałam włosy. Poznałam sporo nowych ludzi. Jedyne z czego nie jestem zadowolona to oceny z matmy i polskiego na koniec, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się to poprawić.
Jutro najprawdopodobniej wybieram się do laryngologa, od tygodnia mam zatkane ucho i mimo używania kropli nic nie przechodzi.


Mam dzisiaj problem z napisaniem tu czegokolwiek, więc zostawię Was z inspiracjami :)







38 komentarzy:

  1. Suuuper inspiracje :):) Życzę udanych wakacji :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moje oceny z matmy i polaka również pozostawiają wiele do życzenia ;<
    fotki inspiracji bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zmian jak na jeden rok. Super, że jednak sobie poradziłaś. Spokojnie... matematyka chyba nikogo nie lubi ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zamierzam zmienić kolor włosów :D, ale dopiero tydzień temu się farbowałam, więc muszę trochę poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że jesteś zadowolona ze zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też minęło nawet szybko :) współczuję
    ucha, mam nadzieje że szybko przejdzie :)
    świetne inspiracje <3 uwielbiam takie mixy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ważne ze zadowolona ze zmian;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szkołę mam już za sobą od 25 kwietnia. Hej maturzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo cieszę się z wakacji. Świetne inspiracje! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oo a kto się z wakacji nie ciszy haha ! :) fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę udanych wakacji ♥ śliczne inspiracje ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, wakacyjne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miło patrzeć na takie focie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ok, nastepnym razem wiecej inspiracji poprosze ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też rok szkolny szybko minął:)
    Bardzo ładne zdjęcia wybrałaś;)

    Zapraszam do mnie, jeśli się spodoba- zaobserwuj:)
    http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. żYczę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa zakochałam się ;o.
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje, wreszcie mamy wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koronki są wiecznie modne i dobrze, bo dobrze się je nosi :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe inspiracje modowe. Najbardziej spodobał mi się stylizacja nr 7.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Koronki, jeansy... wspaniałe inspiracje. Naprawdę cieszą oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne inspiracje

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zmiany są czasem w życiu potrzebne, a inspiracje mega:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę same zmiany! Ale to dobrze! :) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspirację. Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawiła tego lata :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga! :)

    Życzę miłej niedzieli !
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim razie życzę udanych wakacji :) Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspiracje są zawsze mile widziane :*
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. koronkowe bluzki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń