środa, 17 czerwca 2015

#12

Siemka, w ostatnim poście pytałam Was o czym lubicie czytać posty, w komentarzach padła odpowiedź, że fakty. Tego u mnie jeszcze nie było, więc dzisiaj napiszę tu kilka faktów o sobie, stwierdziłam, że jeśli jest Was tu coraz więcej to chyba lepiej będzie jak będziecie wiedzieli coś o mnie :)


♥ jestem uzależniona od snapchata i instagramu, cały czas sprawdzam te aplikacje 
♥ nie lubię mieć nie pomalowanych paznokci
♥ w ciągu 17 lat swojego życia przeczytałam tylko jedną całą książkę 
♥ jestem osobą nieśmiałą 
♥ uwielbiam kupować kosmetyki zarówno w drogerii, jak i przez internet
♥ uwielbiam piercing
♥ nie umiem rozmawiać z ludźmi, których słabo znam
♥ często spędzam czas na poszukiwaniu ciuchów na różnych stronach internetowych,
   po czym i tak nic nie zamawiam
♥ lubię minimalizm
♥ jestem bladziochem i ciężko dobrać mi kosmetyki do twarzy
♥ nie potrafię spać z prześcieradłem
♥ dalej nie mam pomysłu, co chcę robić w dorosłym życiu





39 komentarzy:

  1. Przeczytałaś tylko jedną książkę?! To nie poszalałaś :p. Też zawsze miałam wymalowane pazurki a teraz taki zawód wybrałam a nie inny, i nie można :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to tak bez prześcieradła spać? ;O
    Tez jestem bladzioch, piateczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajdziesz jeszcze pomysł na siebie:) Każdy w końcu znajduje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam problem z minimalizmem :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Spanie bez prześcieradła, skąd ja to znam :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bez prześcieradła spać nie mogę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo jestem uzależniona od snapchata i instagrama :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja msuz eogarnąc snapa w koncu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. z prześcieradłem (a raczej bez) interesujące hah :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam problem żeby spać z prześcieradłem, ale jakoś się do tego zmuszam hehe :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zaskoczyłaś mnie tą jedną książką, spektrum gatunkowe powieści jest tak ogromne, że każdy dziś może czytać to co lubi najbardziej,od krwiożerczych fantasy, po ogniste romanse, tudzież dzienniki, eseje.. Warto odkryć swój gatunek, bo czytanie to najlepsze oderwanie od rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, lubię czytać, to dla mnie dobry sposób na odpoczynek: herbata, koc i dobra książka. :-)

      Usuń
  12. Ja tez uwielbiam instagram i snapchata, ale ma tego drugiego nie mam w ogole czasu...

    OdpowiedzUsuń
  13. też jestem "bladziochem" :P
    _________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja jestem ciemnochem:) jetem 14 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tą jedną książką to kiepsko. Paznokci malowanie lubię, oj lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. też lubię minimalizm (czasem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojjj ja ciemniochem i to takim co by najchetniej wcale ze slonca nie schodził;)
    ja również nie potrafie całkowicie rozmawiac z ludzmi ktorych prawie nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To niedobrze, że tylko 1 książkę! Książki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię minimalizm. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. też ciągle sprawdzam instagrama :D
    zapraszam do mnie ! tam moja przemiana miesiac po miesiącu :*
    + przepis


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku ale się różnimy :))
    Zapraszam na nowy wpis, a już niedługo ROZDANIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre fakty mam podobne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam piercing :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylko jedna książka? nie wierze! jak tak można?

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kocham kupować kosmetyki :) a jeśli jesteś bladziochem to polecam azjatyckie bb kremy - możesz co nieco poczytać o nich na moim blogu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. też bardzo lubię minimalizm :) instagram <3
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  27. Instagram chyba każdego uzależnia :) a snapchat dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chyba od czterech lat zawsze mam pomalowane paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Punkt z prześcieradłem szczerze mnie zdziwił :p a ja lubię czytać książki i żal mi że nie zawsze mam czas aby choć jedną na miesiąc przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tylko jedną książke przez 17 lat, o matko :D
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń